om varför inte och varför att.

Varför bloggar jag inte? Nu när jag är ledig, all tid i världen. Stör mig. Är ju den som uppdaterar flera gånger om dagen och som alltid har något att säga. Men ja, jag antar att jag gör andra saker, mindre intressanta saker nu. Eller något, jag vet inte. Håller mig sysselsatt på andra håll.
Med nya ELLE och SOLO.
Med packning och inköpslista till Sälen.
Med julklappsplanering.
Med grey's (som i och för sig nästan är slut)
Med att ta körkort.
Med att göra denna fruktsallad.
Och ännu känns inte vädret så inspirerande. men snart så. Åh, det här blir nog en bra vecka tror jag!

Kommentarer
Postat av: sara



vad hände med att komma förbi sub med lite fruktsallad till mig? blir avis nu ju :(

2010-11-23 @ 23:24:20
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: amanda.

jag älskar när du uppdaterar. just sayin...

2010-11-25 @ 11:00:40
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0