tacksamt.

Ligger i sängen med öppet till balkongen och läser lite psykologi tills i morgon. Har skickat in ps a och b och

mekom, känner mig klar men jag vet inte, missat något? Tar det så jävla lugnt och njuter en del. Tänk att man

aldrig kommer ha sommarlov igen. Har lite ont i huvudet, solen kanske tog för mycket. Längtar tills på måndag,

resdag och allt vad det innebär. Allt godis och sakerna vi beställt från taxfreen som väntar i flygplansstolen. Julia

smsar och frågar om hon, jag och sara ska gå på bio snart. Klart vi ska. Allt löser sig och det blir fint verkligen.

Hoppas bara att det känns likadant med jobbet. Åh. Shortsväder, bäst, bara ben och cykla med iPoden i öronen. Sommaren gör mig så glad.

och tänk att läsa det där varje kväll man ska sova. Alex Karev gör det hela mycket tryggare.

Saknar honom förresten. Säsong 6, kom till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0