och det gör mig glad!

Åh herregud, mitt hjärta gör så fruktansvärt ont och samtidigt är jag så himla glad. Läste ett inlägg min bästa vän sara skrivit på sin blogg om mig. Det var så jävla fint. Jag kommer sakna att gå i samma klass som henne verkligen.

Ikväll skrev Helena till mig på facebook. Hon var sugen på bryggan på sandgrundsudde och hon var för första gånger seriös. Jag älskar ju spontana grejer så jag packade filt, kamera, mango, max godis och tog på mig sjukt mycket kläder och cyklade ner. Där satt vi i typ två timmar och bara snackade. Man blir så himla djup nu för tiden, pratar om tiden som varit. Hur vi är som människor, hur vi skulle varit om vi inte gjort allt det vi gjort. Att för tre år sedan kände vi inte varandra. Det är sjukt. Och jävligt mysigt och bra att prata om. Samtidigt som vi pratade blev det ganska kallt men vi hade gosiga filtar som tur var. Stjärna efter stjärna började kika fram och vi hade sällskap med några ankor som ville ha våra rester. Det var en så himla fin kväll, en av de finaste på det här året tror jag. 2010 har gått så jävla fort, snart är första halvan gjord. Känns som nyår var igår. Faktiskt om jag ska vara ärlig, en av de finaste dagarna på hela året var i dag. Och det tycker jag är väldigt fint.
Så här såg det ut lite i kväll.
så jävla enkelt. men det är enkelt när man är två kompisar som gillar varandra som träffas för att lyssna på chillmusik, snacka och äta mango. fy fan vad jag älskar mina vänner och spontana händelser. kan somna lycklig!

Kommentarer
Postat av: Pillena

Du gör mig glad min tos! Det var väldigt mysigt att sitta där med dig, och det gör vi fler gånger nu! PUSS

2010-05-12 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0