ett fält.

Det ösregnar ute, perfekt för att plugga.
Det har jag dock inte gjort
Har istället legat i min säng halva dagen och lyssnat på musik och beställt bilder från fujifilm.
Tog sjukt lång tid att bestämma alla
Längtar tills de kommer nu

jag skulle vilja lägga mig här. Få en allergisk chock av allt det rosa.
Blunda och andas
Befinna mig någonstans där de serverar kräftor och fruktiga drinkar.
Springa ikapp mig själv i framtiden och säga en del viktiga saker.
Paolo nutini du sjunger du, la la la la.
Jag är en människa, en fri sådan. Men just nu lockar mitt bruna överkast så himla mycket. och det är också fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill ligga där med dig /sara&julia

2010-05-12 @ 18:39:46
Postat av: Loova

vilken mysig bild med alla blommorna =D

2010-05-12 @ 23:06:02
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0