they're kind of fabulous

drömde världens bästa dröm inatt
världens bästa
sjukt ovärt att vakna

Sen var igår jävligt underbar också. Kom hem till Julia med Sara, drack fördrinkar, lyssnade på Edith Piaf (letar direkt på spotify), satt i köket, väntade på maten, julia hade dukat fint, vitt vin, djupa samtal, kretaminnen, vackraste huset, började peppa, dirty dancing musik, låna kläder, juliaparfymen, springa hem till sara, rusa till bussen, sång från mobil, coffehouse, knackpoker, vitt vin (igen), trevligt folk :)

Kändes ungefär såhär
(julia på den här bilden <3)
efter en kväll med de där två är jag hel.
julia, julia och sara
vi är underbara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är vi och jag känner att bilderna träffade helt rätt där. PUPP

2010-03-07 @ 12:52:52
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: jul

alltså, bäst. jag älskar att jag gjorde den resan med er. finns ingen som jag hellre velat uppleva allt det där med <3

2010-03-08 @ 15:35:15
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0