månDAY

I dag har varit en sådan där skön dag. Mormor väckte mig tjugo över åtta (okej, då var jag lite sur) men hon hade gjort frukost och sånt så jag gick upp. Upptäckte att vi hade två dagstidningar och åt långfrukost läsandes dessa.
Sen tog jag med mig mormor till Sats. Det var skitkul att gå runt och låta henne prova alla maskiner och pilatesbollar och sen avsluta med långdusch och bastu. Mormor är hjärta.
Åkte hem, åt godaste lunchen i form av rostbiff, ägg, paprika, kesomackor och kokt vatten (äckligt!).
Drog till skolan i tre timmar, hittade världens roligaste spel fixade mekom med bästa elit och hade lite naturkunskap.
Pallrade mig hem, åt tre skålar grönsakssoppa till mellanmål med mormor. Försökte plugga, strömmen gick och så vidare.
Nu har jag gett upp allt vad plugg heter. Är klar med idrotten men har ingen energi till samhällen kvar. Synd.
Nu ska jag fortsätta kvällen med fruktsallad <3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner att det ska bli fint att träffa dig idag än igår:)

2010-03-23 @ 09:15:44
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja mer än igår, skulle det stå.

2010-03-23 @ 09:16:04
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0