things that will last when others do not.

För ungefär ett år sedan gjorde jag det här senast. Rensade min lilla korg jag har gömd i mitt rum. Den korgen sparar jag allt i. Grattiskort, studsbollar, biobiljetter och drinkpinnar för att nämna några. Och kvitton, massor av kvitton som har betytt något.
Jag dricker mig hes på te, lyssnar på episk musik och sitter här på mitt golv. Och nu delar jag med mig lite.
Vem känner jag som kan origami? Vem? Det är ju bland de finaste jag vet.
Jag har något svagt minne om en bar, men jag vet inte? Alla mina suddiga minnen är i barer.
Just nu i detta ögonblick viker jag upp min lilla svan för att se vad som står på pappret.
Åh. Nu vet jag från vem. Men sitter med en trasig svan i knäet nu. Ånej.
Löser problemet genom att skriva att det var en svan på kvittot!

Kommentarer
Postat av: karin

jag har också en sån låda. med massa minnen och sånt. där ligger det bl.a. en nässkena.

2010-03-08 @ 14:35:39
URL: http://karinblomgren.blogspot.com
Postat av: Anonym

fortsatte bloggandet nu föresten så jag har icke slutat. hihih

2010-03-09 @ 16:04:19
URL: http://karinblomgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0