när man har en orange fjäril i sitt skåp.

Jag vet inte vad jag skriva. Det känns inte så mycket nuförtiden. Har bara tryckt på play och känner peppen för i morgon. Idag var en bra dag. De är så korta bara. Jag blir alldeles trött på att när jag lägger huvudet på kudden så känns det som om det var tre timmar sedan bara. Så här ser det ut i mitt huvud nu i alla fall:
Självklart en del sommar. För jag har kommit på att jobb är prio 1, men fortfarande vill jag hinna vara ledig. Jag vill göra det jag tycker är bra och skönt i livet. Det som gör mig glad. Sen tänker jag inte spendera hela sommaren på stranden, jag känner att jag måste uträtta lite i alla fall.
Nu ska jag käka mat. Har precis skrivit klart psykologin och fått ångest över mepron. Gött det.
Hade kunnat börja med idrottsinlämningen och samhällen kanske... Åh, spm3b har det faktiskt inte så lätt nu för första gången på 3an. damn

Kommentarer
Postat av: juliee

men imorgon ska du få öl av mig och vi ska dansa hela natten!

2010-03-16 @ 20:19:54
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: julia.

oh my vilken söt liten hund, min hund såg nästan lika korvig ut när hon var liten:D

2010-03-22 @ 17:43:09
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0