JAG KAN FÅ UPP BALKONGDÖRREN

!!!!!
STRESSAR
som vanligt
ska på intervju om, några minuter
ÄR LEDIG
MORGONPASSET I P3
blir galen på det, så jävla bra. gött det
skriver med stora bokstäver
MEN SÅ ÄRE
ska spendera kvällen/natten by my own, inte ens bullen är med.
blir b&j, tv och typ... sova tidigt
planerat allt för imorgon redan!!!!
DET REGNAR
gillar't faktiskt. har min prickiga regnjacka <3
HATAR KILLAR SOM GÖR ATT JAG KÄNNER MIG VÄRDELÖS
åh, jag orkar inte ens kommentera min egen patetism (finns inget som heter så, men jag menar att jag är patetisk)
ska INTE dricka öl ikväll by my own......... men vill såklart
sthlm 17-18 april blir bäst!
nu blir jag sen, NOT OK
skyndar mig iväg
alltså..........

Kommentarer
Postat av: juliee

finaste. det ÄR underbart. un-der-bart! jag älskar att halka omkring i converse och sola brösten röda med dig. jag älskar att däcka (innan partyt ens börjat) i din säng medans du lockar håret. jag älskar att låna kläder av dig för jag älskar doften av dom. jag älskar att vi kommit närmre varandra och så ska det vara nu. jag älskar dig julia!



ps. tårar. ds.

2010-03-20 @ 16:14:14
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0