i'm doing it for the thrill

Åh!
har nyss varit iväg på en jättetrevlig intervju med Bea angående Tjejjouren. Kändes väldigt inspirerande att få prata om "sin egen" verksamhet. Passade på att käka världens godaste foccacia samtidigt, hur länge sen som helst!
Drog sen iväg (i regnet) till Sats och körde ett tag, var asgött och få sträcka ut lite och mjuka upp de stela lederna i bastun. Jag måste vara den som får träningsvärk lättast i världen...
Nu ligger jag i alla fall i sängen, är vrålhungrig igen så måste fixa en smoothie och sen ska jag börja med idrottsuppgiften. Faktiskt väldigt intressant så det känns inte så tungt.
Lyssnar på den här låten.
Vet att det har blivit mycket Hassle nu ett tag (två låtar i och för sig) men jag tror jag kärat ner mig i hans röst...
Sen hittade jag världens sötaste blogg idag. Den heter http://mymilktoof.blogspot.com/ och ser ut lite såhär:
Nu måste jag käka och sätta igång.
puss på nosen

Kommentarer
Postat av: amanda

milktoofbloggen är söt som få.

älskar den lite mer för varje dag som går.

2010-03-19 @ 16:44:05
URL: http://baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0