hungrar

Nu tog min amelieskiva precis slut och jag antar att det var perfekt tajming för att krypa ner i mumintäckena. Ska bara lyssna på en favoritlåt innan jag somnar och läsa några menyer till... Ja för jag drömmer mig bort. Drömmer om pengar som gör att jag ska äta den bästa av mat varje dag. Unna mig exklusiva soppor, fina skaldjusbuffér och milda risottos. Men kanske är det bra att jag inte har de pengarna nu. För det är ju inte bra att lägga pengarna på humrar som färdas jorden runt och inte smakar som jag vill att de ska. Nej, kanske är det bra att vänta tills säsong, för allt. Det smakar så mycket bättre då.

Men tänk kräftskivor
Jordgubbstårtor på studenten
Paellor i ett osigt utekök på en bakgård i Spanien
Soppor lagade när kvällarna blir kyligare
Färska morötter plockade på ängebäck
Grillat med extra mycket barbequesås

Jag är så himla hungrig.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: amanda

hjälp vad jag tycker om din blogg!

2010-03-10 @ 00:27:42
Postat av: Anonym

love you <3

2010-03-10 @ 16:12:50
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0