bäst onsdag.

Åh, herregud vad jag älskar att påsken snart är här. Påsklov, äggletande, familj, mat, långfredagsparty (ledig + utgång) och en massa mer! Bäst faktiskt.
Min mormor har dyslexi, men jag gillar hennes handstil. Det är som att få kärleksbrev.
Hon skickade mig trisslotter (vann 50 spänn) och en lavendeldoftis.

Vi var i badhuset förut. Det är så jävla gött. Tänkte tillbaka på sist jag badade i klor och kände mig sådär lätt och fri som man gör i vattnet. Senast var på kreta, med julia och sara. Det var tider det.
Jag skickade ett sms till pappa när jag kom hem, klorluktande och trött. Skrev såhär: Tack för att du lärde mig simma. Det är typ roligast i världen.
Tror han blev glad.
Idag kom min tidning som jag beställt till Mamma, fast jag har läst den innan henne nu.
Nu ska jag läsa psykologi och peppa för ikväll (och imorgon, hihi)

Just det! Gå in på min kära vän Toves blogg och läs om karlstads utbud för 18åringar och hur befriande det känns med studentfester på http://tovvve.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0