lyssna på bon iver - babys och andas dig igenom det.

för en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film.

jag kan inte lyssna slut på oskar linnros. tjejigt men så är det.
försöker läka lite försiktigt. det ser ut lite såhär
största herrskjortan, sista snutten av mitt passionsfrukte från london, jävligt bra musik, nya lakan + ruggigt tung och lockade rökelse.
har försökt smälta, släppa och allt det där
umgåtts med världens finaste veronica och pratat ut, kommit på system och löst mönster. vecklat upp mitt inre för att sedan knyckla ihop det litegrann på bussen hem med hakan i händerna.
nu lyssnar jag på bon iver, gör stämningen lite mer passande ändå. jag är lite rädd att denna sommaren blir som förra sommaren. tror jag är den ända som kan ändra på det..
jag gillar magi så mycket att jag nästan dör litegrann
och hemskt hemskt gärna får det vara såhär, för det är det bästa
jag är en sucker för kärlek. och jag är jävligt o-hel. men långa blogginlägg och tekoppar som tar slut och kvällshimlar som blir svarta under tiden man skriver, det gör att det känns mer okej.
men det bästa vore
om det ändå var som förut.
eller precis just då.
om jag bara slutade skriva långa konstiga lummiga texter i omwriter och började andas.
(läs majas inlägg om lycka på majahy.blogspot.com, hon skrev det jag tänkte sönder på)
sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, får ont i magen och blir asdeppig, minns exakt hur jobbigt det kändes när jag först såg peter pan och blev jättekär :(

2010-06-16 @ 13:44:10
URL: http://justsipit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0