somliga ljus brinner aldrig ut.

Idag är det sommarsolståndet, den ljusaste dagen på året. Så himla fint tycker jag. Så därför tog jag Bullen i kopplet alldeles nyss och sprang ut ur trapphuset och ner till sundstatjärn och njöt av att det var varmt och grönt ute.
Annars har jag mest legat inne idag och läst Elsas Mode, det är så underbart att bli helt fast i en bok och ligga och doppa ballerinakex i mjölk och bara vara helt inne i sin värld. Känner mig lite oslagbar. I morgon är det jobb som gäller igen, gruvar mig lite men antar att det faktiskt är rätt bra. Men nu ska jag avsluta min kväll med sex and the city och den här bilden från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: idaA

Du ska få låna min sex and the city box oxkå :D

2010-06-22 @ 12:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0