some beer on the floor.

shit. den knäckemackan och den lilla biten lax som nu precis landade i min mage, den räddade mig från svält. I och med att jag inte kommer i min klänning försökte jag ju idag att inte äta så mycket. Resulterade i sjuk hunger. Är lite svårt att hålla koll på ord, fötterna ömmar fortfarande efter klackarna och huvudet är inställt på dans. Himla fin kväll.
Vi började på min balkong.
jag älskar dom. och fy fan vad jag älskar att dansa. med klackar, utan klackar. shit va skönt med dansgolv. nu ska jag borsta tänderna och sen sova, det blir sköööönt. peace.

Kommentarer
Postat av: e

Fast nej, jag har samma nummer fortfarande :D Haha, det var roligt och jag skrattade åt det!

2010-06-05 @ 10:00:46
URL: http://postitperfection.blogg.se/
Postat av: Pillena

jag håller i mobilen på varenda bild, fy tusan vilken fjant jag är. Sen så ska jag adoptera det linnet också, IT'S MIIINE! puss på kvällen

2010-06-05 @ 17:14:55
Postat av: Anonym

snyggabrudar.nu (bruna som tusan också, inte okej)

2010-06-06 @ 10:38:44
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0