smutsiga fotsulor, bugg och jävla fest!

Jag sitter på min balkong med smutsiga fotsulor. Jag vet klockan är ännu inte två, men jag har redan fått ut det bästa av kvällen så jag prioriterade skjuts hem gentemot gå hem i ösregn.
Dock kunde jag inte låta bli att stanna i regnet med balklänningen uppdragen till midjan och med de vita pumpen i handen. Fan va allt var fint, hela kvällen hade varit underbar och i och med att jag gick in skulle den ta slut?
Men nej, shit vad vi kommer minnas studentbalen 2010. Jag kommer minnas hur fina alla var, hur overkligt det kändes att åka i bubblan med pappa och sara och hur jag upplevde den där lyckostuden på jorden på dansgolvet.
Jag har käkat awesome god mat, shakat med världens bästa vänner, hoppat i regnet mer elin till it's raining men och druckit fatöl för 35 spänn. Jag är så himla nöjd. Jag har känt mig fin. Nu är det officiellt en dag kvar tills jag tar studenten, fy fan vad det ska bli roligt. Om en dag är jag tillbaka på nöjes och står mitt ibland alla på dansgolvet igen, fast den gången i en lite mer praktisk klädsel som gör det hela ännu roligare.
Fy fan, balen 2010 - jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0