hej en fin måndag.

Drog just nu rullgardinen för att få lite mörker, ute är det ju fortfarande ljust. Alldeles nyss stod jag inne i badrummet, hade tänt ett värmeljus eftersom vi inte bytt den trasiga glödlampan, och tittade mig i spegeln. Försökte förstå att i morgon när jag vaknar är det baldag. Dessutom är det då bara två dagar tills jag går ur gymnasiet.
Lyssnar lite på Emil Jensen. Spegelbilden hånflinar lite, för det känns otänkbart att det faktiskt är jag, julia, som ska gå på balen i morgon.
Pappa ringde.
- Titta ut.
Så var bubblan där, glad jag blev.
Det har förövrigt hänt idag, en himla mysig dag.
Först middag hemma hos Monica med klassen!
Sen tjärnival med riktigt bra band och shysst stämning!
vi såg astronauter så var himla bra. Och i det bandet är denna tjej med. Helena heter hon. Hon skriver en jättefin blogg som heter helenafaktiskt.blogspot.com . Jag känner inte henne, men hon är fin så jag smygfotade henne lite.
Oh motership var sjukt bra!
avslutade med lite dans till bara på låtsas :)

Nu ska jag sova i mina äppeltäcken. Det känns oväntat bra och värt. Godnatt fint folk.

Kommentarer
Postat av: helena

oj hej jag såg dig publiken! du är himla gulli ju, puss för att du är så snäll

2010-06-09 @ 22:06:17
URL: http://helenafaktiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0