han snodde äpplen från mig.

mår lite illa, min studentfestbiljett är borta. Den som betyder allt, som gör att jag kan parta med alla mina vänner på min studentdag. Den biljetten, är borta. Finns ingenstans, känns som om jag råkat slänga den med alla andra värdelösa gamla skolpapper. Det gör mig sick.
Men jag har ett ställe som jag inte letat på än, i mitt skåp i skolan. Så jag ger inte upp än, vågar inte ens tänka tanken att jag får vara hemma den kvällen.
så jag åker in till stan och kikar efter smink och nagellack till balen.
ser ut lite såhär
och lyssnar på det här i hopp om att hoppig musik får mig att glömma den borttappade biljetten.
dessutom
i morse sprang jag, så jävla fort. kändes bra.

Kommentarer
Postat av: e

Men det går väl att få skriva ut den igen kanske?

2010-06-06 @ 16:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0