day of hope.

Eftersom det här är min dag av hopp (och mamma säger åt mig att våga,jajajaj) så har den varit himla bra.
Träffade mamma på stan (efter att ha stått hos helena i typ en halvtimme och ätit de ruttna jordgubbarna). Vi gick till MQs rea i hopp om att hitta en tröja till mig. Det gjorde vi också. En marin, stickade, kortärmad och helt underbar tröja som ser ut såhär
dansa lite
sen hittade jag två saker till. köpte ett av plaggen. den andra herrdrömmen hänger kvar för halva priset och väntar på studiebidrag om hundra år.
åh, sommarnätter med den här runt halsen/axlarna/kroppen. like it.
nuu slutar helena, trevligt det eftersom vi ska ses ikväll. livet är ju ändå värt igen, det är ju sommar och allt!
ska kanske först pysa ut med mr gosig
som ser rätt ledsen ut av min puss...
vi får rulla oss i gräset TVÅ gånger som bot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är snyggast!! tror jag kommer låna den där tröjan av dig om ett par veckor, längre än så får du inte ha den för dig själv <3

2010-06-17 @ 21:52:44
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0