but i hope i go far...

en osminkad historia som nog är jag orkar inte riktigt stänga av datorn. Känner mig så fäst vid den nu, för den är liksom portalen till allt som varit, allt jag vill ha. det regnar och regnar den första helgen på mitt liv efter gymnasiet, kanske för att markera att nu kommer det bli svårare. Men vi tacklar det ganska bra tycker jag. Äter pizza, ser på film, lyssnar på musik och bara hänger medan regnet avtar utanför fönstret. lägger sig som en grå dimma, precis som den i huvudet. på måndag börjar jobbet och därför åker jag ut till stugan i morgon och läser kalleankapocket framför brasan.
jag letar efter saker jag inte kan hitta, förbereder mig för jakt som ett djur. men bytet är aldrig intressant, bara jakten och det sårar mig.
Men nu ska jag försöka sova, lämna det blåa ljuset från datorn och sjunka ner i äppeltäcket som egentligen behöver bytas ut mot det med rosenknoppar på.
det här citat får avsluta kvällen. Bilden är från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: idaA

<3

2010-06-14 @ 18:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0