åh bara åh hela tiden.

AAAAH. Njuter.
Bästa spm3b alltså. Vi har smyckat vårt flak och i morgon kommer bli så jävla underbart. Provar mössan lite och ska snart duscha bort all hårspray från igår.
mmm väärt.
så här fina var jag och mitt hjärta igår!
shit, sentimentaliteten börjar smyga sig på. Måste hålla mig tills imorgon. Men fy fan vad jag älskar min klass och den här veckan. Nu längtar jag till i morgon natt, då har vi inget att förlora. Yeah. Nu ska jag lyssna på kings and queens, för det är vi fan!

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

vilken härlig bild! =)

2010-06-09 @ 23:54:41
URL: http://sophedeluxe.devote.se
Postat av: fia

det var lätt den finaste balklänningen jag någonsin sett. vart har du köpt den? :)

2010-06-10 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0