a little bit of eternity.

Jag blir så rädd att jag inte ska hinna fota sommaren så att jag inte ska ha något att titta på i vinter när jag fryser. Så idag tog jag med den till sandgrund där jag och helena badade medans elin solade lite på bryggorna.
När jag kom hem svämmade min trädgård över av pioner, det är typ det bästa blomman på alla sätt. Jag vill bada i pionblad. Fylla hela lägenheten med dem och känna den där blommiga doften (nu är det svårt eftersom jag är supertäppt).
mami köpte ett par skor till mig för 150 kr på H&M, då blev jag också glad. Sånna här skor är så fina.
Nu ska vi göra torsk och äggsås, jag ska ta någon ipren och några glas vatten och göra kvällen värd.
fint.

Kommentarer
Postat av: PELIN

Hehe, sjukt söt ;) de åt torsk och äggsås här hemma också idag! söta skor buse <3

2010-06-29 @ 20:13:57
Postat av: Anonym

fina fina ni <3

2010-06-30 @ 10:46:03
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0