uppdaterar.

Jag ska köpa en minneskortsläsare. Tills dess blir det fortfarande photbooth.
Jag håller på att bränna in mitt funkisarmband från Arvika på armen, åtminstone känns det så när det börjar avteckna sig en tjock vit rand. Men det är okej, för festivalen blev bara häftigare och häftigare och jag växte lite som människa. Jag blev en GC så att säga. Tomheten efter de andra 17 tjejerna har ännu inte kommit, kanske delvis för att jag varit som i en dvala sen jag kom hem, jag var också den som tog på mig den obligatoriska förkylningen.
Men vad gör det när man sett Oskar Linnros live, fått kramar av tacksamhet, har snygga armband på handleden och träffat så sjukt mycket bra folk?
Inte så mycket.
Nu ska jag åka ut till Arnön igen och ta igen mig ännu litegrann. Det här är min enda lediga dag denna vecka så jag ska försöka ta vara på den.
Nu, peace out.


Kommentarer
Postat av: julia.

himlans fin header du har!

2010-07-20 @ 16:37:05
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: ida

I know the feeling. Vi måste ses snart! <3 :)

2010-07-20 @ 21:19:23
URL: http://trasmatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0