mellanspel.

Något osäker på min existens och på mitt liv. Känner mig lite trasig och osäker, vet inte om sommaren är sådär överdrivet bra som alla säger. Man har så sjukt höga förväntningar, så minsta lilla motgång blir enorm. Sommaren har svikit mig tre år i rad nu om den här sommaren styr sig snart. Och det jobbiga är att det faktiskt inte beror på mig, jag kan inte ändra något.
Hm, nu ska jag laga wok, vänta på Jess och Sara, gosa med Bullen, titta på tv, sova och sen är det jobb igen som gäller.
På kvällen blir det dock öl i orimliga mängder, det är vad som behövs.

Kommentarer
Postat av: idaA

älskling det löser sig. jag måste fika bort mitt liv med dig någon dag. vad sägs? <3

2010-07-06 @ 21:41:28
URL: http://trasmatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0