näst sista dagen på friheten

Känner att idag har ju varit en så perfekt lovdag :)
Gick upp halv tio och åt frukost i kökssoffan, lyssnade på Avatarmusiken ca tio gånger.
Läste några kapitel i min bok. Man måste läsa den försiktigt och långsamt så att den inte tar slut och så att man förstår all den kärlek den genomsyrar.
Gick ut i solskenet med världens sötaste bullen i sitt täcke.
Åt tacos med käraste lillebror.
Träffade Sara och fick filosofisakerna så att jag någon gång kan börja med det, skjuter dock upp det tills i morgon.
Åkte till Arnön med mamma, pappa och Bullen. Det var 24 minusgrader och helt freezing. Men pappa och jag knatade runt på isen och mamma oroade sig, jag skulle också göra det. Sen drack jag te och åt fryst bulle.
Kvällen skulle bjudit på öl på coffehouse men jag har frusit från inombords så ikväll blir det filmkväll här hemma. The boat that rocked som kan vara en av mina favoritfilmer och Burning Plane tror jag den andra hette.
Kanske ska baka lite bröd som mamma ville. Men melissa horn och min bok lockar...
Mår bra.

Kommentarer
Postat av: sara

jag blir glad när du mår bra :)

2010-01-05 @ 18:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0