IGÅR

Igår förresten:
Startade hemma hos Pelon med god mat, singstar och chatroulette!
Styrde vidare i Veronicas partybil, helt underbart och faktiskt lite peppande för att skaffa körkort ändå.
Score blev. Lördagkväll är inte vad vi gillar, vi drog ner medelåldern en del. Inte så jättekul kanske men ganska mysigt med bra vänner och öl.
Vidare drog vi oss till donken. Cheeseätartävling skulle bli och jag hade slagit vad om att klara fem. Mådde dåligt vid två men lyckades ändå få i mig fyra stycken. Förlorade vadet och mycket pengar, inte så genomtänkt. Jonas följde mig hem i kylan, jag trodde jag skulle dö av alla cheese och dessutom förfrös jag nästan fingrarna. Fick väcka pappa och be honom snöra upp min kängor.
Glad kväll var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0