gör sådär igen

Schhhh
Vi måste lyssna nu
Lyssna på Alex alltså. För det han har att säga. Det är viktigt.
mamma hatar när jag hänvisar till grey's anatomy
när jag löser mina problem genom att relatera till christina och merediths samtal
men shonda rhimes är i mina ögon ett geni

ibland vore det skönt att segla iväg
som en bubbla
eller en ballong

sen vill jag se ut som hon med lockigt hår
hon är så söt

Jag ska snart börja mitt sista halvår på gymnasiet.
Snart står jag där.
Jag blir en världsmedborgare igen.
Jag har ingen aning om vad jag vill göra. Alla undrar, frågar.
Jag vet ju inte!
Är inte ens rädd. Det enda jag är rädd för är att jag inte vet.
Jag håller på att bli galen här hemma. Lov gör så med mig.
I högst tre dagar klarar jag att titta på tv fyra timmar och äta frukost halv tre.
Sen faller min kropp ihop.
Mamma säger att man kan träna.
På riktigt. Så är inte träning roligt. Man mår bara bra efteråt och just nu har jag ingen motivation.
I morgon har jag äntligen en plan. Avatar på kvällen med Karin och Sara, åh <3
Har just tryckt i mig tre stycken kardemummabullar, ont i magen.
Bille the vision igen, det var så längesedan. hej igen.

jag älskar bubbelbilden. jag vill vara bubblan.
jag skulle spricka.

Kommentarer
Postat av: sara

så himla fint.

du är fin <3

2010-01-03 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0