blablalba

jag svettas för jag har alla kläder på mig + tjockt täcke + bullen vid fötterna.
har ju sovmorgon i morgon. men ska försöka sova nu, är inte alls trött men orkar inte göra något annat. tv kanske. dör om jag inte får socker snart. får nog svepa ett glas julmust. min kropp klarar sig inte utan.

inte okej
värt

är så jävla rädd för ledarskap på tingvalla så jag höller på att dö. julia snälla, fråga fredrik var EKID är? så att jag kan börja andas igen så att säga.

Skrattar åt att jag idag verkligen åt makaroner och ketchup till lunch
finns ju inte sämre
men jag gillade det faktiskt
börjar peppa frukost nu faktiskt
smoothie?
ägg?
te, kanske en halvkopp om jag vill ha ett liv
toast vore

Kommentarer
Postat av: juliedear

älskade du. haha, jag ska fråga honom vad det är :)

jag saknar dig jättemycket!

2010-01-13 @ 19:17:41
URL: http://juliasvardag.blogg.se/
Postat av: sara

<3

2010-01-13 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0