andas genom ett sugrör

Jag känner mig lite som att jag är under ytan
Kippar efter andan genom ett sugrör
Har ju det så himla bra
Rolig textkommunikation, fick tänka tills jag fick huvudvärk men det var så himla roligt
Har aldrig läxor eller prov typ
Core-bollen var hur bra som helst
Vill ändå bara lägga mig ner under täcket och gråta
Är trött i själen ibland
Saknar östersund så himla mycket ibland
och vänner som försvinner
Inga idéer till medieproduktionen på fredag, måste skriva synopsis
Peppen är så låg till allt vad skapande heter
Ups and downs.
Det är väl så det är
Under ytan


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla bra, vi kämpar tillsammans

genom eld och vatten typ

2010-01-13 @ 21:02:09
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0