heartshaped ballons and some dancing

känner peppen för i morgon
jag och helena diskuterar kläder på msn
jonna ringde och ville styra förfest
och just det, låten! 500 days of summer med bästis förut var underbar <3
dessutom! pappa känner ägaren av POPklubben och han ska ringa honom i morgon för ett litet VIP-snack så att säga ... <3
åh herregud. bilderna är av olika storlek. hjärnan pumpar och hjärtat rusar? tvärtom. partylistan på, peppar och laddar. är nervös. elena och jag ska skaka rumpa. badass på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging, you made my day!

(du gör faktiskt alla mina dagar)

jag känner VIP.....

2010-02-04 @ 21:56:16
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, första gången jag känner att jag är riktigt ledsen över att jag inte är arton. Vill också på POPklubben imorgon. Kommer bli grymt ju! För dom som är där vill säga...



Nä, nu ska jag inte deppa. Arton om en månad och fem dagar känns bra! :D

2010-02-04 @ 22:25:43
URL: http://idolizeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0