det funkar.

HUNDRTRICKET.
fungerar på riktigt!!! Bullen och jag nyss ute och gick och så gick vi över sundstas bilparkering och då tyckte Bullen det var dags att börja leka lite så vi började slåss om kopplet osv töntigt. Det kan se rätt tufft och rått ut när vi bråkar, Bullen låter ju rätt läskigt och vi båda är ganska brutala. Det de som ser på inte vet är att säger jag nej så slutar han på två sek...
Fyra killar vände sig om på vägen, alla log och sa hej. FYRA stycken.
Ska fan jämt ha med mig Bullen ut.

En annan grej också. Filmen Defiance, den är himla bra faktiskt.
Jag blir så jävla arg på folk som inte bryr sig. Jag vet inte bara, tycker bara det är så jävla hemskt med folk som inte värderar varandra likadant beroende på ursprung och utseende. Nu blev det helt vitt skilda grejer i det här inlägget men okeeej. Nu vet ni båda sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0