blir att dansa

Jag vill skriva om påslakan. Jag vill blogga om påslakan!
Om det med mumin som jag har för tillfället, med snusmumriken precis vid munnen. Om det med rosenknoppar som jag har på skolavslutningen. Om det med hjärtan som är töntigt men otroligt mysigt. Om djungeltäcket som jag nästan aldrig vill byta ut. Om det med äpplen som gör mig alldeles stolt. Jag älskar mina påslakan!

Jag känner mig glad i dag. Nästan så att man kan nudda vid det och säga, "oj jag visst inte att lycka hade den där konsistensen". Solen skiner ju och hitills idag har jag ätit världens godast frukost, varit ute på långpromenad med mamma, pappa och Bullen. Och nu städar jag istället för att plugga!

Jag lyssnar på världens bästa Bananamusik också, alltså VÄRLDENS bästa. Hoppar lite i sängen. Sen går jag runt i underställ också, men det ska jag ändra på snart. Åh, åh,åh. Fint är allt. Nu kom Bob Hund. Blir att dansa.

Kommentarer
Postat av: juliee

ditt sms gjorde mig glad i hela kroppen. jag längar efter dig.

2010-02-21 @ 16:07:31
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0