100219

Känns som en tredagarshelg, helt okej för mig så att säga. Började morgonen med att en iskall liten sara kröp ner under täcket med ett leende. Fixade frukost på sängen och låg och tog igen sömn och pratade och analyserade kvällen innan. Precis som det ska vara.
Skola. Har ju aldrig varit så bakis som idag så kanske inte så lyckat. Men omslaget i mepron blev faktiskt helt okej och som vanligt har man ju rätt kul med partybrudarna!
Helena och jag drog sen efter några buss och cykelturer till McD för att jag inte skulle svälta ihjäl. Jag somnade nästan med ett sugrör ihoptuggat i min mun. Snygg som vanligt.
Och nu ikväll har jag druckit cola och legat så still som möjligt.
På något sätt en underbar dag som jag bara ville lägga till i hjärnbalken sådära.
nu är dom från igår. men ja. puss på dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0