08.21 helt ok

jag är taggad för idag! Var inte det länge sen...
Film på samhällskunskapen som faktiskt är bra, hoppas dock vi hinner med nutidskryss för det är ju en liten glädjepunkt i mitt liv, själva tävlingen då alltså...
Sen idrott och jag har faktiskt ingen dödslängtan men det ska bli lite kul (kommer ångra att jag säger det här), dock har väl hinderbana och kondition aldrig varit ord man nämner i samband med mig men ändå :)
Lyssnar på lite favoritlåtar innan jag drar! Eftersom jag känner mig helt ok i dag så får jag försöka få mina compadres dit också. Lite musketörvarning där faktiskt tror jag, en för alla alla för en liksom.
Gud va jag pladdrar och skriver och grejar. Nu får det vara nog.
Glad lillördag ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0