vi äter mest och jobbar lite sådär.

men nu funkade det visst!
åh herregud, jag har som har så himla mycket att berätta. mest dock saker som att jag börjat duscha på kvällen och kan paradiselåten utantill...
Har också hängt liftar som tusan, längtat hem, skojat med mina roomies och hälsat på i korridoren. Snart är det Robinson och vi ska poppa popcorn i kastrull. Det är mindre än en vecka kvar innan min familj kommer upp, åh fint.
Och sara och julia kommer upp på nyårsafton, så himla bra.
Vi dricker julmust varje dag.
Och tvättar.
Stämplar in
Lever livet fast på ett begränsat sätt.
Jag kommer inte kunna göra min årskrönika för internet fungerar inte, tråkigt för jag älskar den mest av allt med att blogga.
Nu blir det godis.
känner mig lite avlägsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0