survival kit.

I söndags bjöd sara in mig, julia, fredrik och david till cafét för lite middag och sällskapsspel. Hon bjöd på tortillachips, pasta med kräftstjärtssås och turkisk yoghurt med bär. Dog så gott allting var. Man måste verkligen unna sig massa gott på vintern, för min aptit faller i alla fall då. Men i alla fall, på slutet när vi skulle börja duka av och så. Då kom julia och sara, my best friends, med denna.
jullan och saris ens.... <3
te, julmust, choklad, doftljud, bok, handkräm och foton av dom. Åh herregud. Fattar nog inte att jag inte kommer kunna åka till dem utan att säga till innan. Bara spela mobilspel tillsammans eller åka bil till något random ställe. Tog en långpromenad förut i solen och tänkte verkligen igenom allting. Det är ju så himla snart nu. Jag tror verkligen att det kommer göra ont i början. Men samtidigt måste jag göra det här, jag har verkligen velat det så länge och jag tror verkligen att det kommer bli himla bra. Och nu har jag ju ett survivalkit också. Älskar.

Kommentarer
Postat av: juliak

weheartit funkar bättre än nånsin. att du åker gör att jag fungerar sämre, men du kommer få det bäst och det unnar jag dig! <3

2010-12-07 @ 16:35:50
URL: http://juliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0