i raggsockarna.

Vilken superfin första december som langas detta år hörrni. Helt strålande vackert ute och jag märkte alldeles nyss när jag cyklade och mötte upp mamma att min kropp vant sig litegrann vid femton minus kyla! I morse åt jag fruktsallad och lussebulle till frukost innan jag påbörjade den långa kampen med att klämma på sig långkalsonger/jeans/tröjor/halsduk/baltomössa/jacka/vantar etc. Min cykel hade frusit till is också men jag klappade den snällt på sadeln en stund och sen var den välvillig. I bland känner jag mig som den enda som faktiskt fortsätter cykla året runt. Vill ta med mig cykeln till Sälen. Älskar den.
nu blir det grey's, täcket och sånt ni vet.

Kommentarer
Postat av: sara

jag vill vara hos dig. vill att du ska göra fruktsallad åt mig, sätta på en bra film som jag får somna till, och veta att det är okej och veta att du finns där när jag vaknar lagom till att filmen är slut.

2010-12-01 @ 13:42:26
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Maja

Hm, hur vågar man cykla när det är så halkigt och snöigt ute? Det verkar ju livsfarligt :D

Och åh, vilken fin frukost!

2010-12-01 @ 15:27:15
URL: http://mla-photography.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0