vaknar för tidigt ju,

alltså, det tar verkligen emot att ta kort på mina pygmehänder men..... jag gillar ju mina naglar i orange och rosa, hehe. inte kul.

pratade just med julia, hon hann inte träffa mig idag typ. men åh
så jag chillar med att göra pankisar, döda fbchatten, vara flummig
tvätta håret länge och städa mitt rum.
drogar oskar linnros platta IGEN, har fastnat igen
det har slutat regna och jag måååste gå ut med bullen snart, måstemåstemåste
men vill ju äta innan?
död hund eller död julia?
åh
vaknade för tidigt imorse, därför, hehe
var är sara när saker händer som måste berättas, bearbetas
och HUR känns det att jag super mer än helena, men nej det gör jag inte, eller
googlar pannkaksrecept, beslutet gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0