hej

Eh.
Är så jävla trött. Kom hem från Hammarö runt nio i morse. Har sovit några timmar sen dess. Men ändå, tycker det känns konstigt att det inte springer runt halvnakna dudes och att ingen övertrött människa säger konstiga saker. Känner att de får gärna komma hit. Vågar inte ens skriva till Helena på fb dock, väcker jag människan kommer hon döda mig.
Jag blir lite galen, folk bara flyttar, får jobb och skaffar liv. Usch, får panik över att bli kvar, över att vakna och inte ha någon fast punkt framför mig.
Men i alla fall, nejnej, vi tänker inte så. Istället får ni se hur jag såg ut igår (i rätta dagens outfit anda) när jag sprang.

Vilket jävla underbart liv egentligen. Gå i för stora skor och somna i en för liten soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0