den största sorgen.

nu har det hänt, det som inte fick hända. Bullen finns inte mer. Jag orkar inte lägga upp alla vackra bilder på honom för de måste jag minnas honom och just nu vill jag inte minnas honom, jag vill bara ha honom här. För tio och ett halv år sedan valde jag ut honom, han som sen blev en familjemedlem. I går var verkligen den värsta dagen i mitt liv. Men jag vet att det var rätt, även om hela min kropp skrek att det var fel, jag älskar ju honom. I morgon åker jag och mamma till Stockholm, för att få komma i från och för att få annat att tänka på. Men samtidigt vet jag att vi båda tänker på dagen vi kommer hem, öppnar dörren och han inte kommer springa emot oss. Min älskling. Min Bullen, som inte längre finns.

Kommentarer
Postat av: ida

älskling. stora kramen i tanken till dig.

2010-08-25 @ 12:56:35
URL: http://trasmatta.devote.se
Postat av: Anonym

<3

2010-08-25 @ 16:18:22
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0