caramel stickers

tja
öppnar dörren till skafferiet, letar med mina ögon. Hittar kolasåstuben och tar den. Klämmer ut en rejäl klick på fingret som jag sen stoppar i munnen och njuter lite. Förbjudet asgott. Tänker lite på Goofy the movie samtidigt.
Åker till Wallinders, tar ut 800 spänn vid bankomaten och möter sen upp Linus för att deala till mig lite biljetter till Get a gig. Känner mig verkligen som en dealer, undrar om det medkommer något mer än bara biljetterna?
Pratat med Helena i telefon i några evigheter. Det gör vi aldrig annars, i like it. Vi hade liksom mycket att säga idag.
Jag hade körlektion förut också, det gick. Alltså, jag lever och alla andra lever. I övrigt var det skitläskigt som vanligt.
Ska träffa Elin och Helena nu, funderar på om jag ska äta en andra lunch? Den som lever får se.
mitt senaste sökord på google var happily
bilder: weheartit
kanske blir en andra lunch i alla fall, jag dör av tristess av att inte ha nått jobb eller skola att gå till. Börjar snart gå ut med folks hundar, det vore kul! (herregud)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0