vad jag bryr mig om är att du kallar på mig.

små regler
äter man två nybakade bröd med smör väldigt fort så har man egentligen aldrig ätit dem.
jag känner mig random. känner att jag försökte streta emot när mamma sa att vi skulle ut och övningsköra, detta är alltså inget jag får bestämma själv.... kommer dö.
vill typ lite det här
äckligt söt den där lille.
studsmattebilden är magisk. Så sjukt underbar. Vill bara kliva in i bilden och glömma det jag har nu. sen hoppa i lite saltvatten, det är ju inga fel det heller. Jag tror jag har bestämt mig nu. Jag vill åka till Gbg i helgen och göra den där intervjun, jag vågar flytta och det där. Om jag inte vågar får jag leva med att vara rädd, orka.
Solade idag på rasten, hörde att det var typ 20 grader, det tror jag inte på men ändå. Chill att sitta i linne i två timmar liksom. Ochill är däremot skolan, fy va ovärd. Vi har så sjukt mycket. Jag orkar inte ens skriva fint nu. Lyssnar på Håkan Hellström, det är ju fasligt underbart (för att bli lite mer fin i mitt språk).
Jag vill bli galen av lycka. Åka bort.
jomen just det, har försökt glömma. fick ett prov på det idag. har inte glömt. bra där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tyckte du klarade det där provet bra finast.

och till sommaren, även om du flyttar till göteborg, så får du komma hem lite då och då, och så sover vi ute på studsmattan hela nätterna.

2010-04-27 @ 18:06:17
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: densomgillardigmegamyckettillbaks

jag tyckte verkligen att du klarade det bra. jag märkte på dig att det var jobbigt, men det gjorde inte provsättaren om du förstår vad jag menar ;) jag märkte det bara eftersom jag känner dig så väl min pupp <3

2010-04-27 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0