stjärtecken.

jag gick ut med bullen en sista gång för idag (för alltid? man kan aldrig veta. fan). det doftade vår ute, slog emot mig liksom. som en utlandsdoft, som vägen ner till stranden på kreta, som parken i turnpike lane, som på väg till fiskebyn på Samos. Ni förstår. Jag tyckte det var underbart. Stjärnorna var där också, allihop och tittade på mig gjorde de. karlavagnen, åh vad många minnen vi har tillsammans. orion såklart. lilla björn och de andra miljarderna som jag inte kan namnet på.
det känns ungefär såhär
nej, så känns det inte.
det där är snarare vad jag vill och inte vill ska hända i morgon bitti. ligga i världens bästa säng i bästa trosor och t-shirt. äta nutellamackor till frukost. skriva långa långa meddelanden till mig själv på duschväggen.
slottet är med för att det är så jävla fint.
nu borde jag veeerkligen sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag önskar mig nog en brunch i födelsedagspresent. bara du och jag.

2010-04-12 @ 22:37:56
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0