puppbirthday.

jag älskar liksom henne. särskilt när hon käkar glass, blundar, gapar och ber om mer med sin hand. <3
idag fyller hon liksom nitton år. nitton fina år. en evighet, en start. jag har varit med i tre av dem. tänker fan i mig vara med tre till. om inte mer alltså.
För ett år sedan grattade jag henne också på bloggen. Året innan med att väcka henne 06.18 genom att krypa upp i hennes säng med en godiskaktus i handen. mm. Hon gilla mig ändå hoppas jag.
Födelsedagar är bra dagar. Då tänker folk på vad tacksamma dom är för att självaste födelsedagsbarnet kom till. Det gör jag idag. Är glad för Sara, sjukt glad.
Grattis pupp :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag tycker så mycket om dig så det gör ont i magen ibland. jag vill inte att du ska flytta och att jag ska flytta och att vi kanske inte kommer se varandra varje dag, eller att vi glider ifrån varandra. jag vill aldrig att du ska försvinna, för du är min bästa vän. lova mig att du alltid finns kvar, mitt hjärta!

2010-04-19 @ 20:47:03
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0