outside.

Det blev en bra kväll trots allt. Och nästan bäst var när jag cyklade hem. Jag har liksom vant mig vid att ha en iPod i öronen nu. Och att cykla och känna att det är ljummet ute. Cykla på bron hem till mig, långsamt, titta på den rosa himlen och på pojken som kommer emot mig. Vi gillar varandra mycket, men vi har växt ifrån varandra nu. Om vi får vara isär ett tag, kanske vi kan hitta tillbaka. Jag älskar Karlstad, men vi är nog inte rätt för varandra just nu.
Nu blir det några avsnitt community till och sen kanske läsa lite och försöka somna tidigt (nej det kommer inte bli så) så att man orkar upp på spinning halv åtta i morgon... Jag undrar egentligen varför jag gick av cykeln och gick in, det är bättre ute än inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0