LDN. 1

Mitt i mitt deppande öppnade jag ett mail från sendspace och blev överlycklig över att se våra Londonbilder som Sara skickat. Nu ska ni få se första halvan av bästa Londonresan i världen. :)
Började med att springa till tåget i Karlstad. Pustade sen ut på tåget och här sitter vi i Flen och peppar att åka buss till Nyköping. Fina är vi.
Skavsta flygplats. Mycket ätande av skagenbaguett, dricka gott te, läsa tidning, köpa kortlek med mera. Sådant man gör när man kommer i tid till sitt plan. (Älskar att det syns på oss båda hur sjukt mycket kläder vi har på oss, dubbla koftor minst)
<3
Hello London!
Åkte lite tunnelbana till Turnpike Lane där vi bodde hos Saras tremänning Oskar. Tunnelbanan var förresten topp tre i London. Jag fullkomligt älskade den.
Nallning av blommor med Antonio, en spanjor som bodde där vi bodde.
Vår gata. Rally Road (som jag sa)
Första stoppet. Mysigt litet cupcake-café. Vi tog en varsin glittrig minicupcake till frukost. Covent garden var allt fint :)
Blev lite lunch med foccacia och fresh orange, godast!
Blev lite shopping!
Och mitt hjärta var såhär sött hela tiden trots lite duggregn. Vill bara äta upp henne. <3

Första halvan klar, pjuh. Fint som snus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är finast i världen min bästa.

vill resa dit igen med dig!!

2010-04-15 @ 22:46:54
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0