avbiten.

jag ogillar ospontanitet. men jag gillar den här bilden, ljuset och de små figurerna.
min bästis är försvunnen, ogilla det med. plugg tar vår tid. men solen lyser ju ändå till nio nu!!
blev sjukt sugen på blåbär nu också. det är något av det finaste med sommaren.
fast nu ljuger jag lite. Ger en illusion av att "okej vi snackar om blåbär" när jag egentligen fortfarande är frustrerad på mig själv för att jag blir irriterad på folk som inte tycker samma som mig, eller åtminstone kan se min syn av det hela. Fuck. Tråkigt, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan vi ses till veckan? catcha up ch bara spend time? <3

2010-04-23 @ 12:45:23
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0