well, i do love you

den tjejen är min främsta bundsförvant.
men henne i närheten vågar jag vara helt mig själv.
utan henne är jag inte riktigt julia.
Vi har gjort så mycket fint tillsammans. Vi har överlevt så mycket tillsammans och vi har skrattat så vi har gråtit. Vi har tittat på mumin, balto och grey's anatomy tillsammans. Vi har dött åt mcDreamy.
Vi har diskuterat värdelösa pojkvänner.
Vi har diskuterat underbara pojkvänner.
Hon har den bästa näsan att trycka på. De minsta fingrarna i världen. Bästa musiksmaken.
Vi kände inte varandra. Aldrig setts. Hon frågade, jag svarade. Sen fikade vi, i jeans eftersom det kändes bäst första dagen på gymnasiet. Vi hittade varandra direkt. Det var meningen. Jag tror inte på att allt är förutbestämt. Men just detta. Vad hade jag varit utan henne. Hoppas jag finns i hennes hjärta lika mycket som hon finns i mitt.
den 23april. den 23 augusti. den nittonde april (2008).
tack för att du finns sara. på onsdag är det favorit i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0