reklamlåtar

club 8 - jesus walk with me...
... är så typiskt semesterlåt för mig. bara för reklamens skull
halvtittar på tv, bokar så smått biljetter till cats och försöker förstå min kalender för den här veckan. Den är nämligen nästan tom. Onsdag är fullbokad med mys, jour och prov men resten av dagarna är tomma. Förutom ta hand om bullen och laga mat på måndag.
billy paul - your song är också grym. Och den reklamen är faktiskt jävligt snyggt gjord. Nu ska jag fan sova, mycket som hänt och ändå blir livet en enda lång fight.
Dessutom är jag en sån som tittar på ensam mamma söker, bra julia.
- missade kyrkovalet. vet inte om det var så bra men om det inte blir bra så får jag väl göra något åt det.
puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tittar också på ensam mamma söker! Haha. Lite pinsamt men kan inte låta bli.

2009-09-21 @ 15:04:12
URL: http://idolizeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0