journey

Nu lyssnar på snö av laleh. Det gör väl så ont att jag nästan går sönder tror jag. Ibland är det bara löjligt att låtsas. Men jag kan inte gråta. Inte åt annat än extreme home makeover i alla fall...
MEN. Inte vad detta inlägg skulle handla om. (klockan är 13.37 nu bara så ni vet). 
Jag sitter här hemma och väntar på en fin inbjudan till Kristinehamn faktiskt. Eller den behöver inte vara fin, lite grabbig och stöddig går också bra. Men jag väntar i alla fall. När jag väl fått den och sen åkt dit. Då ska jag bära kartonger, slänga saker som inte ska slängas och spara sånt som jag själv tycker är för fint att slänga, ge goda och dåliga råd, äta pizza och skratta och kanske gråta lite. Att flytta är inte alltid lätt (är det det någonsin) och därför vill jag vara där. Puss
Om några timmar åker jag till Göteborg. Till sex kilo kräftor, till vänner, till kalleanka, till minnen, till pendeln, till promenader, till samtal, till avenyn, till hemstaden. 

Kommentarer
Postat av: saris

här kommer en inbjudan till kristinehamn. en dag när mamma och resten av familjen är någotsånär pigga, då vill jag och vi att du gärna kommer och hjälper oss packa, flytta, äta, mysa, finnas.



hoppas igen att du får det bra i gbg. håkanstaden. det är okej att kolla på kevin borg. jag har insett att han är okej. men, gör det inte för att du känner dig ensam. ring mig då istället :)

2009-09-11 @ 18:56:57
Postat av: Hanna

Snö är världens finaste låt!



Ha det jättebra i Göteborg :)

2009-09-13 @ 09:59:08
URL: http://idolizeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0